20100611

Daging Hashim rasa macam Kepsi

Kalau betul aku nih mutan, sudah lama daging kau aku ratah. Aku salut dengan telur kuning dan tepung jagung, aku goreng dalam minyak yang panas.

Macam ayam Kepsi, macam tuh jugak lah bau dan rasa kau.

Aku hidang kan kepada para budak budak takda otak, biar mereka puji bahawa aku si mutan ini memang ada bakat memasak.

Patut aku dijemput masuk tv dengan Chef Wan, atau pun Chef Zam yang sedut lemak sendiri tu. Ergh, ngeri gila badan takda lemak. Apa perfek sangat kalau badan takda lemak. Tongong.

Dan mereka akan menyuruh aku masak lagi ayam Kepsi atau patut aku panggil daging Hashim hasil sembelihan si kanibal gila. Tapi mana aku nak carik lagi daging Hashim, daging Hashim dah habis. Terpaksa aku memburu daging manusia lain, pasti pelik rasanya.

Daging Hashim adalah yang terbaik, hasil pengambilan suplemen suplemen dan antibiotik yang hanya doktor saja tau apa fungsinya pada badan manusia. Tapi sayang kau berakhir di kuali leper aku.

Ini semua hanya jika aku nih benar benar seekor mutan. Atau layak dipanggil seorang mutan?

Aku cuma cemburu kau dah punya yang lain, ily Hashim <3

XOXO Junaidah
Kelas 3 Sastera 2
Bekas Atlit Lompat Kijang MSSS

No comments: