20100610

es-hol

Aku dah delete semua entri entri sebelum ni. Sebab aku tengah emo masa tu, then aku rasa aku nak delete entri-s blog aku so aku delete ah. Macam orang tengah depress dan rasa nak bunuh diri, dea akan terus amek tali ikat kuda ikat kat kipas then gantung diri dea. Cuma dalam cara aku, aku bunuh cerita cerita lama aku. Kenapa cerita lama yang kena? Sebab tu je yang legal hikhik. Okay bye

ni masih legal, makan je tak legal


p/s : aku tatau dah berapa banyak kali aku delete entri-s sekaligus. Habit kot. Es-hol

No comments: